Мозковий штурм за проектом
Я до вас за порадою, думками, мозковим штурмом.
Я вже Вам розповідала про проектну діяльність.
Оксана пішла найпростішим шляхом і вибрала для проекту фізичну культуру.
Місяць я їй нагадувала, що треба підійти до вчителя і дізнатися тему проекту: самому можна вибрати або він дасть.
До кінця листопада вона це все-таки зробила. Тема: Чемпіони.
Так як дочка дуже далека від спорту, навіть від трансляцій, то приклад чемпіона запропонувала їй я і пообіцяла допомогу.
Я запропонувала писати про Сашу Трусову. Вона мені близька, та й багато інформації про неї зараз в інтернеті.
Фото взято з сайту https://www. championat. com/figureskating/article-4901237-aleksandra-trusova-chto-sluchilos-s-bolelschikom-na-gran-pri-v-samare-perspektivy-figuristki-pered-chempionatom-rossii. html
Думала ще про біатлоністів і хокеїстів, але Трусова виграла за обсягом інформації.
І ось у мене виникли питання (точніше сумніви):
1. Мета проекту.
Пам’ятка, яку нам дали ось так визначає, що потрібно писати:
Ми з Оксаною сформулювали мету проекту наступним чином: Метою проекту є дізнатися, що впливає на досягнення чемпіонських титулів.
Що можна додати і чи потрібно?
2. Завдання проекту.
У пам’ятці написано наступне:
Ми з Оксаною написали так: Завдання проекту вивчення спортивного шляху Саші Трусової, зміну тренерського штабу, тобто всього, що вплинуло на досягнення нею висот у фігурному катанні.
Може треба якось більш широко описати? Я так розумію, що формулювання повинна бути короткою, так як на захист не так вже й багато часу дається.
3. Гіпотеза
Пам’ятка говорить:
Ми висунули таку: якби Саша Трусова тренувалася в однієї людини, а не змінювала тренерів, то вона вже могла бути Олімпійською чемпіонкою.
Розумію, що це питання спірне, але справа не в ньому. Для 5 класу, думаю достатню міркування, де є простір для думки.
Так що чекаю Вашої редакції і допомоги, як краще написати або у нас і так все нормально для першого проекту.
Відразу скажу, що перший проект ми будемо робити разом. Чому? Та просто ніхто не вміє і не дуже розуміє, як це треба робити. Зараз донька навчається, надалі у неї буде зразок, як треба робити. Вона зможе в майбутньому робити все самостійно, спираючись на пробний варіант.